Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΚΑΡΑΤΑΣΟ-ΣΕΕ ΠΕ 70

 Αγαπητές/οί Συνάδελφοι,

ανέλαβα τη θέση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) στην 3η ΕΝΟΤΗΤΑ  του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΚΡΗΤΗΣ τον Οκτώβριο του 2018. Στην Ενότητα αυτή υπήρχαν σχολεία στο Ρέθυμνο και στα Χανιά, αλλά στην πορεία προστέθηκαν κι άλλα του Ηρακλείου κι αφαιρέθηκαν τα σχολεία των Χανίων. Όλο αυτό το διάστημα μέχρι και σήμερα προσπάθησα να σταθώ στο πλάι των συναδέλφων μου εκπαιδευτικών και διευθυντών, στο πλάι σας δηλαδή! Σκοπός μου, πέρα από το επιμορφωτικό και καθοδηγητικό έργο, ήταν και είναι η ανθρώπινη υποστήριξη και συμπαράσταση στο δύσκολο έργο που επιτελείτε. Προσπάθησα, αν και ζω μακριά από τα περισσότερα σχολεία ευθύνης μου (ζω στο Ηράκλειο), να είμαι κοντά σας όποτε παρέστη ανάγκη. Δεν ξέρω αν τα κατάφερα, έστω ικανοποιητικά, θέλω να πιστεύω ότι κάτι πέτυχα κι εγώ στον τομέα αυτόν. Το σίγουρο είναι ότι έζησα πολλά, έμαθα πολλά από εσάς και σίγουρα αποχωρώ ικανοποιημένος ότι τουλάχιστον ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ !!!!! Σήμερα λοιπόν κλείνει αυτός ο μεγάλος επαγγελματικός κύκλος μου κι ανοίγει ένας καινούργιος.... Τον καλωσορίζω με την ελπίδα να είναι κι αυτός τόσο πλούσιος όσο κι αυτός που κλείνει...
Σας ευχαριστώ πολύ για την άψογη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια, για την κατανόησή σας και για την  καλοσύνη και αγάπη με την οποία με αγκαλιάσατε και με υποδεχτήκατε!!!! 
Εύχομαι σε όλες και όλους σας, καλή συνέχεια, υγεία και πολλή πολλή χαρά στη ζωή σας και στη δουλειά σας!!!
Σίγουρα θα ξανανταμώσουμε.....

Με αγάπη κι εκτίμηση!
--
Καρατάσος Νίκος
Δάσκαλος, MEd.
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου
      ΠΕΚΕΣ ΚΡΗΤΗΣ

Με γλυκιές μνήμες και πολύ Θετικότητα, υποστήριξη και σεβασμό αποχαιρετούμε τον κ. Νίκο από αυτήν την θέση.
Ευχόμαστε καλή δύναμη στο νέο του πόστο.
το ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΩΠΟΛΗΣ!!!

Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη από το 2/θεσιο Δημοτικό Σχολείο Ανώπολης!  Γυρίσαμε από τις διακοπές μας και οργανώνουμε τις τελευταίες μας δρα...