Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

Ενημέρωση σχετικά με προβλήματα στην επιβεβαίωση της φοίτησης μαθητών (στο MySchool) για τις αιτήσεις Voucher


Παρακαλούμε να ακολουθήσετε τις οδηγίες που περιγράφονται σε αυτόν τον σύνδεσμο





Επιπλέον διευκρινήσεις:


Σε πολλές περιπτώσεις εμφανίζεται μήνυμα που λέει ότι η εφαρμογή δεν επιβεβαιώνει τη φοίτηση του παιδιού στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα.


Σχετικά με αυτό μπορούμε να αναφέρουμε τα εξής:

Η πλατφόρμα, ως φαίνεται, για να επιβεβαιώσει τη φοίτηση αντιπαραβάλλει τα στοιχεία του παιδιού όπως αυτά είναι περασμένα στη βάση του ΑΜΚΑ, με τα αντίστοιχα στοιχεία στο MYSCHOOL (ΟΝΟΜΑ, ΕΠΩΝΥΜΟ, ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΡΩΝΥΜΟ, ΦΥΛΟ και ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ). Από τη μεριά του ο γονέας συμπληρώνει τον αριθμό μητρώου του παιδιού και εντοπίζει τη σχολική μονάδα πληκτρολογώντας το όνομά της στο αντίστοιχο κελί.

Σε κάποιες από τις προβληματικές περιπτώσεις διαπιστώθηκε, ότι στην πλατφόρμα της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ, στο κελί του ονόματος του παιδιού δεν αναγραφόταν το όνομά του αλλά η λέξη ΑΡΡΕΝ (αν ήταν αγόρι) ή ΘΗΛΥ (αν ήταν κορίτσι).

1 - Μπορούμε να αναζητήσουμε το ΑΜΚΑ του παιδιού στο www.amka.gr . Τα απαιτούμενα στοιχεία τα παίρνουμε από το MYSCHOOL (ΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΝΟΜΑ, ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΡΩΝΥΜΟ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ). Αν εντοπιστεί το παιδί δε χρειάζεται να προχωρήσετε παραπέρα διότι τα στοιχεία του MYSCHOOL ταυτίζονται με αυτά του ΑΜΚΑ.

2 - Βεβαιωθείτε ότι ο μαθητής εντοπίζεται στο Εθνικό Δημοτολόγιο μέσα από το MYSCHOOL (αναφερόμαστε στα παιδιά με ελληνική ιθαγένεια). Μπείτε στον μαθητή (ΜΑΘΗΤΕΣ – ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ), πηγαίνετε αριστερά στα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, πατήστε ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟ και κάντε κλικ στην ONLINE ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ. Θα πρέπει να εμφανιστεί στο αποτέλεσμα το όνομα του παιδιού. Αν αυτό δε συμβεί, ενδέχεται κάποιο από τα στοιχεία του μαθητή (π.χ. η ημερομηνία γέννησης) να μην είναι σωστό. Πηγαίνετε ΜΑΘΗΤΕΣ – ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ και κάντε χειροκίνητη αναζήτηση επιλέγοντας κατά προτίμηση στα κριτήρια το έτος και όχι την ημερομηνία γέννησης. Μην παραλείψετε να διαβάσετε τον σχετικό οδηγό του MYSCHOOL.

Η ενέργεια αυτή πρέπει να γίνει σε όλους τους μαθητές του σχολείου και όχι μόνο στις περιπτώσεις της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ. Ο μη εντοπισμός του παιδιού στο Εθνικό Δημοτολόγιο ενδέχεται να προκαλέσει προβλήματα και σε άλλες περιπτώσεις π.χ. σε γονείς που κάνουν αίτηση για το Κοινωνικό Επίδομα Αλληλεγγύης.

Σε ό,τι αφορά το voucher, ο προαναφερθείς έλεγχος γίνεται για να αποκλειστεί η πιθανότητα η αίτηση του γονέα να μην προχωράει, επειδή η εφαρμογή αδυνατεί να διασταυρώσει τα στοιχεία του παιδιού στο MYSCHOOL με τα αντίστοιχα του Εθνικού Δημοτολογίου (αν όντως υφίσταται τέτοια διασταύρωση).

Διαβάστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την ανακοίνωση της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ σχετικά με τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί αυτές τις ημέρες:

https://digital-access.gov.gr/allcategories-el-gr/blog/simantiki-anakoinosi-aitiseis-me-provlimata-stin-epivevaiosi-tis-foitisis

Μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι αν έγινε από μέρους σας κάποια μεταβολή στοιχειών του μαθητή στο MYSCHOOL, θα πρέπει να περάσουν 2 εργάσιμες ημέρες πριν ο ενδιαφερόμενος δοκιμάσει να υποβάλει ξανά την αίτησή του.

Την ανακοίνωση αυτή μπορείτε να την προωθήσετε στα mails των γονέων.

Οι γονείς παιδιών Νηπιαγωγείου που κάνουν αίτηση για το voucher, στο κελί ΤΑΞΗ θα πρέπει να επιλέξουν ΠΡΟΝΗΠΙΑ-ΝΗΠΙΑ αν το παιδί τους ανήκει σε τμήμα μικτό (με προνήπια και νήπια). Το πώς έχουν δηλωθεί τα τμήματά σας στο MYSCHOOL θα το δείτε στο ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.

Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη από το 2/θεσιο Δημοτικό Σχολείο Ανώπολης!  Γυρίσαμε από τις διακοπές μας και οργανώνουμε τις τελευταίες μας δρα...